BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS



Sunday, June 6, 2010

Muhammad Fuad Bin Saaid


Assalamualaikum semua..
Inilah post pertama saya di blog terbaru saya ini. Blog nie dibina sekadar untuk berkongsi tentang apa yang dilihat melalui KACA MATAKU ini bersama anda. Harap anda suke la ye.. Nak tahu tentang saya? Baca nie...

Semasa dilahirkan pada tanggal 01 Januari 1994, diriku ini telah diberi nama Muhammad Fuad Bin Saaid. Saya telah dilahirkan di Hospital Tapah,Perak. Saya nie anak keempat daripada empat adik-beradik. *kira anak bongsu la nie.. Alhamdulillah, saya telah dibesarkan dengan penuh kasih sayang..
Setelah umur mencecah 6 tahun, saya bersekolah di Tadika Islam Sungkai dan kemudian bersekolah di Sekolah Kebangsaan Sungkai, Perak.. *dekat umah je.. Syukur ke hadrat Ilahi kerana saya telah mendapat 5A dalam UPSR2006 atas berkat guru-guru dan ibu bapa... Terima kasih semua!!! Kemudian, Saya menimba ilmu di Sekolah Menengah Kebangsaa Sungkai, Perak. Saya masuk pada tahun 2007 dan sehingga kini saya masih bersekolah disana. Pada tahun lepas, saya telah menduduki PMR dan berjaya memperoleh 8A.. * thanks to cikgu2, kawan2 dan keluarga♥.. Saya gembira kerana menjadi salah seorang daripada warga SMK Sungkai.. Sekarang saya berada di Tingkatan 4 dan akan menduduki SPM tahun depan.. Harap-harap kejayaan akan berulang... *wish me luck!!!

Inilah serba sedikit tentang diri saya... Kalau nak tahu lagi, just ask me, ok....


p/s: thanks to AZHAM DION sebab tolong saya buat blog nie.. ♥♥♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...